فناوری های پیشرفته
Advanced Technolog
 
 

شایعات حاکی از آن است که مایکروسافت در یک قرارداد همکاری تازه با سامسونگ قصد دارد پا به عرصه تجارت سازمانی و ارتباطات شرکت های بزرگ بگذارد. بنا بر شنیده ها این دو شرکت به دنبال یک همکاری بسیار صمیمی و نزدیک همانند رابطه مایکروسافت با نوکیا و اچ تی سی هستند. البته این موضوع برای کسانی که معتقدند سامسونگ همچنان ویندوز فون را یک شهروند درجه دوم دنیای موبایل می داند و جایگاه نخست محصولاتش را به اندروید سپرده، چندان مهم و غافلگیر کننده نخواهد بود.

.

ادامه مطلب ...


علي فصيحي ـ سنقر كليايي: مي‌خواستم بدانم آيا مي‌شود روي يك كامپيوتر به‌طور همزمان سه‌ويندوز اكس‌پي، 7 و 8 را با هم داشت؟ و آيا بايد اين ويندوزها را در درايوهاي جداگانه نصب كرد؟

در مورد سوال اول، بله مي‌شود هر سه اين ويندوزها را در كنار هم نصب كرد. به اين شرط كه از ويندوز قديمي‌تر به ويندوز جديدتر نصب كنيد، هر چند كار عجيبي به‌نظر مي‌رسد. در مورد سوال دوم، بهتر است درايوهاي مجزا براي ويندوز قرار دهيد. براي ويندوز اكس‌پي حداقل 30 گيگابايت، براي ويندوز 7 حداقل 60 گيگابايت و براي ويندوز8 نيز حداقل 80 گيگابايت كنار بگذاريد. البته اين فضا را خود ويندوز اشغال نمي‌كند، اما نرم‌افزارهاي نصب‌شده در هر ويندوز نيازمند فضا خواهد بود.

.

ادامه مطلب ...


عصر رونق رايانه‌هاي باريك لمسي

نمايشگاه بين‌المللي لوازم مصرفي الكترونيكي CES كه بزرگ‌ترين گردهمايي دوستداران و توليدكنندگان گجت‌ها و رايانه‌هاي جهان است، امسال نيز باشكوه‌تر از قبل برگزار شد. ما در اينجا قصد داريم مهم‌ترين پديده‌ها و وقايع اين نمايشگاه را در مورد جديدترين رايانه‌هاي دسكتاپ، لپ‌تاپ و تبلت براي شما شرح دهيم.

 

.

ادامه مطلب ...


جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, :: 8:13 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

فهرست شماره تلفن، كد ملي، نام و نام‌خانوادگي افراد و... از جمله فهرست‌هايي است كه تكراري بودن اطلاعات در آنها اشكال اساسي دارد. گاهي اوقات اطلاعات تكراري در اين فهرست‌ها نبايد وجود داشته باشد و گاهي اوقات نيز ممكن است نيازمند اطلاعات منحصر به‌فرد در يك فهرست باشيد.

همان‌طور كه مي‌دانيد نرم‌افزار اكسل از مجموعه نرم‌افزاري آفيس يكي از بهترين برنامه‌ها براي مديريت اين‌گونه اطلاعات به‌شمار مي‌رود و اين نرم‌افزار امكانات مختلفي را نيز براي پيدا كردن سلول‌هاي داراي مقادير تكراري يا منحصر‌به‌فرد در اختيار شما قرار مي‌دهد كه برخي آنها با به‌كارگيري فرمول‌هاي پيچيده قابل دسترسي‌اند و برخي ديگر به روش‌هاي بسيار ساده همچون روشي كه در ادامه معرفي مي‌كنيم

.

ادامه مطلب ...


یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, :: 2:26 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

اگرچه قرار است در پایان ماه جاری میلادی (۱۱ بهمن) مراسم رونمایی و معرفی رسمی سیستم عاملبلک بری10 شرکت Research In Motion برگزار شود، اما نشت اطلاعات و لو رفتن محصولات آن همچنان ادامه دارد. اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش از لو رفتن عکس های منتسب به بلک بری زد ۱۰گفتیم. اکنون علاوه بر کاتالوگ ۳۷ صفحه ای محصولات آینده ریم، مشخصات فنی BlackBerry Z10 هم به بیرون درز کرده است. گفته می شود این اسمارت فون، اولین محصول مجهز به بلک بری ۱۰ است که در کنفرانس ۳۰ ژانویه هم حضور خواهد داشت.

.

ادامه مطلب ...


لری پیج با تکیه کلامی خاص زندگی می کند: «10 برابر.» اکثر شرکت ها خوشحال خواهند شد که محصولاتشان در هر چرخه نوسازی، 10 درصد پیشرفت کنند ولی مدیر عامل و مؤسس مشترک گوگل چنین نیست. از نظر او، یک پیشرفت 10 درصدی به معنای این است که شما اساساً همان طور کار می کنید که رقبا کار می کنند و شاید این به شکست شما نینجامد ولی قطعاً تضمینی برای عدم موفقیت فراگیر است. به همین خاطر است که لری پیج از همکاران و کارمندانش انتظار دارد محصولات و خدماتی بسازند که 10 برابر بهتر از کار رقبا است. این یعنی او راضی به چند ویژگی جدید یا بهینه سازی کوچک در قالب بهبودهای حداقلی نیست.

.

ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ فناوری های پیشرفته برای بشریت خوش آمدید. متشکرم از شما دوستان و عزیزان بخاطر بازدید از این وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
  ابتدا ما را با عنوان فناوری پیشرفته و آدرس roboiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 2788
بازدید کل : 62694
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1