فناوری های پیشرفته
Advanced Technolog
 
 

آنچه که از غرفه فوجیتسو بر می آید، حضور این شرکت ژاپنی با دستی پر در MWC امسال است. یکی دیگر از اسمارت فون های قدرتمند و سوگلی این شرکت که احتمالا آن را تنها در دست مشتریان اپراتور NTT DoCoMo ژاپن خواهیم دید، Arrows X F-02E است.

این پرچمدار فوجیتسو به پردازنده چهار هسته ای 1.7 گیگاهرتزی تگرا 3 و ۲ گیگابایت رم مجهز است. و از این قدرت فراوان برای به جلو راندن پیکسل ها بر روی یک نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت 1080p بهره می برد. خبرنگار انگجت معتقد است که نمایشگر این اسمارت فون یکی از بهترین نمونه هایی است که تا کنون ساخته شده و رنگ ها در آن کاملا درخشان هستند. متون شفاف و واضح دیده می شوند و زاویه دید به شکل غیر قابل باوری باز است.

.

ادامه مطلب ...


شایعات حاکی از آن است که مایکروسافت در یک قرارداد همکاری تازه با سامسونگ قصد دارد پا به عرصه تجارت سازمانی و ارتباطات شرکت های بزرگ بگذارد. بنا بر شنیده ها این دو شرکت به دنبال یک همکاری بسیار صمیمی و نزدیک همانند رابطه مایکروسافت با نوکیا و اچ تی سی هستند. البته این موضوع برای کسانی که معتقدند سامسونگ همچنان ویندوز فون را یک شهروند درجه دوم دنیای موبایل می داند و جایگاه نخست محصولاتش را به اندروید سپرده، چندان مهم و غافلگیر کننده نخواهد بود.

.

ادامه مطلب ...


یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, :: 2:26 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

اگرچه قرار است در پایان ماه جاری میلادی (۱۱ بهمن) مراسم رونمایی و معرفی رسمی سیستم عاملبلک بری10 شرکت Research In Motion برگزار شود، اما نشت اطلاعات و لو رفتن محصولات آن همچنان ادامه دارد. اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش از لو رفتن عکس های منتسب به بلک بری زد ۱۰گفتیم. اکنون علاوه بر کاتالوگ ۳۷ صفحه ای محصولات آینده ریم، مشخصات فنی BlackBerry Z10 هم به بیرون درز کرده است. گفته می شود این اسمارت فون، اولین محصول مجهز به بلک بری ۱۰ است که در کنفرانس ۳۰ ژانویه هم حضور خواهد داشت.

.

ادامه مطلب ...


دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, :: 1:29 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

در چند روز گذشته خبرهای داغ نمایشگاه CES 2013 را در نارنجی دنبال کردید و با بسیاری از نوآوری ها و گجت های جذابی که قرار است امسال وارد بازار شوند آشنا شدید. نمایشگاه ۲۰۱۳ هم به پایان رسید و شاید بد نباشد گردشی تصویری در آخرین روز نمایشگاه داشته باشیم و چرخی در میان غرفه ها بزنیم.

امسال بزرگترین رویداد نوآوری جهان در شهر پر زرق و برق لاس وگاس میزبان بیش از ۱۵۰ هزار بازدید کننده بود. در روز آخر، شور شوق بازدید کننده ها در سرمای شهر نمایشگاه همچنان دیده می شد. دیدن جمعیت زیادی از انسانها که عاشق تکنولوژی هستند واقعا حس جالبی دارد.برای مشاهده گزارش تصویری اختصاصی نارنجی از CES 2013 ادامه مطلب را از دست ندهید.

.

ادامه مطلب ...


Unwired Planet از شرکت های شناخته شدهپتنت ترول است که سال گذشته شکایت تخطی از پتنت های خود را بر علیه اپل، گوگل و ریم به دادگاه برده بود. اکنون این شرکت برای تقویت صندوقچه پتنتی خود، بیش از ۲۰۰۰ پتنت اریکسون را تصاحب نموده است. این پتنت ها به وی اجازه می دهند تا شکایات جدیدی را علیه تعداد بیشتری از کارخانه های سازنده تبلت و اسمارت فون به دادگاه بیاورد.

.

ادامه مطلب ...


مدت زمان زیادی است که شایعاتی از عرضه یک اسمارت فون اندرویدی قدرتمند با نمایشگر ۵ اینچی توسط سونی شنیده می شود. اکنون می دانیم که این محصول Xperia Z است که پیش از این با نام یوگا شناخته می شدو چندی قبل همعکس های جالبی از آن به بیرون درز کرده بود.

به گفته سایت چینی ePrice، انتظار می رود سونی تلفن هوشمند جدید خود را در نمایشگاه CES 2013 طی ماه آینده میلادی رونمایی کند. طبق شایعات، می دانیم که اکسپریا زد از یک پردازنده چهار هسته ای، ۲ گیگابایت رم، اسلات کارت حافظه microSD و دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی بهره می برد. همچنین گفته می شود سونی از یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی بر روی این همراه قدرتمند بهره برده است.

و نکته جالب اینکه سایت ePrice ادعا می کند سونی اکنون این محصول را آماده ورود به بازار کرده و قرار است از ۱۵ ژانویه (۲۶ دی ماه)، تنها چند روز پس از رونمایی، آن را برای فروش عرضه کند.

.


حدود ۳ ماه پیش بود که سونی که در نمایشگاه IFA گوشی های جدید خانواده Xperia را معرفی کرد. اکنون این محصولات جدید به بازار عرضه شده اند و قرار است تا پرچمدارن جدید این کمپانی ژاپنی لقب بگیرند.
 

.

ادامه مطلب ...


جمعه 24 آذر 1391برچسب:, :: 15:43 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

   تلفن های هوشمند هر سال بزرگتر و بزرگتر می شوند. حالا نظرتان در مورد گلکسی نوت ۳ با نمایشگر 6.3 اینچی چیست؟ تا به حال به تلفن های ۵ اینچی فبلت می گفتم اما انگار باید برای تلفن های ۶ اینچی هم یک اسم جدید پیدا کنیم.

    نشریه تایمز کره گزارش کرده شرکت سامسونگ در حال کار روی مدل 6.3 اینچی گلکسی نوت سوم است. سامسونگ فروش بسیار موفقی برای تلفن های گلکسی نوت اول ۵.۳ و دوم ۵.۵ اینچی تجربه کرده و همین موضوع سبب شده تا سراغ مدل های بزرگ تر برود.

   فروش گلکسی نوت ۲ تنها طی دو ماه بیش از ۵ میلیون بوده که دو برابر مدل قبلی در مدت مشابه است. در کنار آن گفته می شود فاصله چندانی هم تا معرفی گلکسی اس چهارم نداریم و باید منتظر آن در نمایشگاه موبایل بارسلون در بهمن ماه باشیم.

   اگر این اطلاعات درست باشد و یک گلکسی نوت ۶.۳ اینچی به بازار بیاید شما حاضراید از آن به عنوان تلفن همراه تان استفاده کنید؟ منبع: نارنجی

.


جمعه 24 آذر 1391برچسب:, :: 15:38 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

        شرکت دل به ساخت لپ تاپ مشهور است. اما این شرکت طی سال های گذشته با چند محصول شانس خودش را در ورود به رقابت تلفن های هوشمند امتحان کرده بود. ولی بازار روی خوشی به آنها نشان نداد و این شرکت به این نتیجه رسیده که بهتر است وارد این رقابت نشود.
     از طرف دیگر بازار کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ ها روز به روز کوچک تر می شود. در واقع گردش مالی این بخش از بازار سالیانه ۱۱ درصد کاهش داشته و میزان فروش شرکت دل نیز با ۱۰ درصد کاهش مواجه بوده است.
    با این حال دل نسبت به آینده بازار کامیپوترهای شخصی خوشبین است و می گوید هنوز عمر زیادی از این بازار باقی مانده و به همین خاطر تصمیم گرفته تمرکز اش را روی همین بازار نگه دارد.
      دل معتقد است ویندوز 8 قابلیت های جدید زیادی به بازار کامپیوترهای شخصی و تبلت ها اضافه کرده و همین موضوع سبب می شود که مشتریان طی سال های آینده با علاقه زیادی از این بازار استقبال کنند. منبع: نارنجی

.


شنبه 8 مهر 1391برچسب:, :: 22:33 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

تلفن لومیا 920 چند هفته پیش درکنفرانس خبری نوکیامعرفی شد. اما این شرکت قیمت تلفن ویندوز فون جدیداش را اعلام نکرد. حالا قیمت این تلفن برای برخی کشورهای اروپایی اعلام شده و به نظر می رسد که گوشی جدید نوکیا نسبت به بقیه رقیبان بازار، گران تر ارایه خواهد شد.

لومیا ۹۲۰ در آلمان با قیمت ۸۳۵ دلار و در ایتالیا با قیمت ۷۷۱ دلار وارد بازار خواهد شد و این تازه قیمت بدون محاسبه مالیات است. مدل لومیا ۸۲۰ نیز با قیمت ۶۴۳ دلاری وارد بازار اروپا می شود.

اگر بخواهید قیمت را مقایسه کنید، کافی است آن را با قیمت اروپایی تلفن گلکسی اس 3 سامسونگ مقایسه کنید که با قیمت ۶۸۰ دلار به فروش می رسد.

قرار است تلفن های جدید نوکیا از اوایل آبان ماه وارد بازار اروپا بشوند. اما با این قیمت شما فکر می کنید با فروش بالایی مواجه خواهند شد؟

.


دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, :: 5:55 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

 

شروع شبكه خصوصي

.

ادامه مطلب ...


پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, :: 1:57 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

 

امنيت در تلفن‌هاي هوشمند

.

ادامه مطلب ...


یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, :: 2:8 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

 

فناوری دیجیتال

.

ادامه مطلب ...


سایت گیزمودو در یک پست جالب، عکسی از محتویات همیشگی کوله پشتی استیو وزنیاک(یکی از موسسان اپل) منتشر کرده که دیدن آن برای هر فرد علاقه مند به تکنولوژی خالی از لطف نخواهد بود. Woz در خصوص این عکس می گوید: «شاید فکر کنید که حضور این همه ابزار در یک کیف غیر عادی باشد، اما برعکس، برای من کاملا عادی است. همه این کابل های اضافی و آداپتورهای USB که در تصویر می بینید، همیشه و همه جا در کوله پشتی ام، همراه من هستند.»

.

ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ فناوری های پیشرفته برای بشریت خوش آمدید. متشکرم از شما دوستان و عزیزان بخاطر بازدید از این وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
  ابتدا ما را با عنوان فناوری پیشرفته و آدرس roboiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1384
بازدید هفته : 2734
بازدید ماه : 2764
بازدید کل : 62670
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1