فناوری های پیشرفته
Advanced Technolog
 
 

لری پیج با تکیه کلامی خاص زندگی می کند: «10 برابر.» اکثر شرکت ها خوشحال خواهند شد که محصولاتشان در هر چرخه نوسازی، 10 درصد پیشرفت کنند ولی مدیر عامل و مؤسس مشترک گوگل چنین نیست. از نظر او، یک پیشرفت 10 درصدی به معنای این است که شما اساساً همان طور کار می کنید که رقبا کار می کنند و شاید این به شکست شما نینجامد ولی قطعاً تضمینی برای عدم موفقیت فراگیر است. به همین خاطر است که لری پیج از همکاران و کارمندانش انتظار دارد محصولات و خدماتی بسازند که 10 برابر بهتر از کار رقبا است. این یعنی او راضی به چند ویژگی جدید یا بهینه سازی کوچک در قالب بهبودهای حداقلی نیست.

.

ادامه مطلب ...


دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, :: 1:29 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

در چند روز گذشته خبرهای داغ نمایشگاه CES 2013 را در نارنجی دنبال کردید و با بسیاری از نوآوری ها و گجت های جذابی که قرار است امسال وارد بازار شوند آشنا شدید. نمایشگاه ۲۰۱۳ هم به پایان رسید و شاید بد نباشد گردشی تصویری در آخرین روز نمایشگاه داشته باشیم و چرخی در میان غرفه ها بزنیم.

امسال بزرگترین رویداد نوآوری جهان در شهر پر زرق و برق لاس وگاس میزبان بیش از ۱۵۰ هزار بازدید کننده بود. در روز آخر، شور شوق بازدید کننده ها در سرمای شهر نمایشگاه همچنان دیده می شد. دیدن جمعیت زیادی از انسانها که عاشق تکنولوژی هستند واقعا حس جالبی دارد.برای مشاهده گزارش تصویری اختصاصی نارنجی از CES 2013 ادامه مطلب را از دست ندهید.

.

ادامه مطلب ...


شاید اینترنت را بتوان یکی از بی وزن ترین ایده ها در دنیای تکنولوژی دانست که ماهیتی ماورایی دارد: اینترنت به شکل همزمان همه جا هست و هیچ جا نیست. اما اگر شما قادر باشید آن را اندازه گیری کنید، فکر می کنید چه میزان فضای فیزیکی را اشغال خواهد کرد؟

.

ادامه مطلب ...


چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, :: 1:9 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

پیغام منهدم شونده

اگر کارتون کارآگاه گجت را تماشا کرده باشید، حتما پیغام‌های منفجر شونده از رئیس به کارآگاه را به خاطر دارید. معمولا مأموریت‌های کارآگاه گجت روی کاغذی به وی ابلاغ می‌شد که پس از چند ثانیه منفجر می‌شد و دیگر اثری از آن باقی نمی‌ماند. شاید هنوز علم آنقدر پیشرفت نکرده باشد که چنین کاغذ‌هایی در دسترس عموم قرار گیرد، اما قطعا در فضای مجازی راه هایی برای ساخت این پیغام ها وجود دارد.

تا به حال برای تان پیش آمده که بخواهید پیغامی را به اطلاع دوست تان برسانید، اما نخواهید اثری از آثار آن باقی بماند؟ تا به حال آرزو کرده اید که می‌توانستید مطلبی را عنوان کنید و بعدا بدون هیچ دردسری آن را تکذیب نمایید؟ دوست دارید که برای شوخی با همکاران یا رفقای تان پیام های مهمی برای آنها ارسال کنید که بعدا نابود شوند و دست شان در پوست گردو بماند؟

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با ابزارهایی جهت ساختن پیغام های منهدم شونده، آشنا شوید.

.

ادامه مطلب ...


یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, :: 23:35 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

طرح‌هاي اوليه در چند دقيقه
 
 
 
وب‌سايت كاكو ابزارهايي دارد كه هر كاربر مي‌تواند با باز كردن يك حساب در عرض چند دقيقه انواع دياگرام‌ها را توليد كند. 
اين وب‌سايت همچنين براي زدن طرح‌هاي اوليه وب‌سايت و برنامه نيز به كار مي‌آيد. براي كسب اطلاع بيشتر به نشاني زير برويد:‌

https://cacoo.com

 
 

 

.


شنبه 8 مهر 1391برچسب:, :: 22:30 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

تعامل بين سرورها و نرم‌افزارهاي ايميل به‌وسيله پروتكل‌هاي ايميل انجام مي‌شود. سه پروتكل معمول مورد استفاده POP، IMAP و MAPI هستند كه بسياري از نرم‌افزارهاي ايميل تحت يكي از اين سه پروتكل عمل مي‌كنند (البته برخي آنها از بيش از يكي را به عهده دارد). ولي چرا ما بايد از وجود آنها اطلاع داشته باشيم؟ مهم‌ترين دليل آن انتخاب پروتكل مناسب و پيكربندي صحيح حساب ايميل براي انجام كارهاست.

.

ادامه مطلب ...


سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 12:25 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

پیوستن اخیر توییتر به بنیاد لینوکس برای خیلی‌ها عجیب بود، اما نشان ‌داد بدون فناوری نرم‌افزارهای منبع‌باز توییت‌کردن درباره شام، آخرین بازی‌ها یا اخبار و شایعات ممکن نیست

.

ادامه مطلب ...


شنبه 4 شهريور 1391برچسب:, :: 1:44 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

هموراه شاید این سوال برای کاربران مختلف در اینترنت به وجود آمده باشد که ویروس چیست و آنتی ویروس چگونه به وجود آمده و چگونه با ویروس های مختلف مقابله می کنه ؟

.

ادامه مطلب ...


دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, :: 5:55 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

 

شروع شبكه خصوصي

.

ادامه مطلب ...


دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, :: 5:26 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

به لطف مودم های ADSL و روترهای بیسیم، امروزه تقریبا در تمامی دفاتر اداری و خانه ها می توان امواج رادیویی وای فای را یافت. و از این پس علاوه بر اینترنت، استفاده مهم تری از . . .

.

ادامه مطلب ...


دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, :: 5:16 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

NET. و شبكه

اهميت استفاده از شبكه‌هاي رايانه‌اي روزبه‌روز بيشتر شده و به عنوان جزء ثابتي در يك شركت و حتي يك ارگان بزرگ تبديل شده است. اهميت آن وقتي مشخص مي‌شود كه نياز به اشتراك‌گذاري منابع، فايل‌ها و... هميشه راهكار اساسي . . .

.

ادامه مطلب ...


نرم‌افزار تاندربرد (Thunderbird) يكي از قدرتمندترين ابزارهاي مديريت صندوق‌هاي پستي الكترونيك به‌شمار مي‌رود كه امكانات مختلفي را در اختيار كاربران قرار مي‌دهد. يكي از جديدترين امكانات اين نرم‌افزار نيز پشتيباني از ارسال خودكار فايل‌هاي پيوست ايميل به سرورهاي اختصاصي YouSendIt و Dropbox است.

.

ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ فناوری های پیشرفته برای بشریت خوش آمدید. متشکرم از شما دوستان و عزیزان بخاطر بازدید از این وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
  ابتدا ما را با عنوان فناوری پیشرفته و آدرس roboiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1