فناوری های پیشرفته
Advanced Technolog
 
 

 

فروشگاه کامپیوتر، خدمات کامپیوتری و اینترنتی هادی

فروش کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و ..

فروش قطعات و تجهیزات کامپیوتری

فروش نرم افزارهای بروز و کاربردی

تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر

و . . . . . .

برای اطلاعات بیشتر به زیر ایمیل بزنید:

darzipoor1@yahoo.com

آدرس: قزوین - دانسفهان -بالاتر از مسجد جامع - کامپیوتری هادی

 

.


سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 12:25 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

پیوستن اخیر توییتر به بنیاد لینوکس برای خیلی‌ها عجیب بود، اما نشان ‌داد بدون فناوری نرم‌افزارهای منبع‌باز توییت‌کردن درباره شام، آخرین بازی‌ها یا اخبار و شایعات ممکن نیست

.

ادامه مطلب ...


اغلب از "نوآوری" به عنوان عامل حیات‌بخش به کالبد استارت‌آپ‌ها یاد می‌شود. نوآوران بی‌پروا و جوان‌های نترس، با ایمان و امید و کمی دیوانگی خودشان را وقف دگرگون ساختن دنیا می‌کنند. صحبت از بر هم زدن قواعد صنعت و به پا کردن زلزله است. آدم‌هایی هستند که هیچ چیزی برای باختن ندارند، تمام زندگی‌شان پیش رویشان است، نگاه‌شان به فردا دوخته شده و هرگز هم به عقب نگاه نمی‌کنند.

 

.

ادامه مطلب ...


سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 12:16 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

شاید ديگر نیاز نباشد از اين به بعد زمانی که برای گردش به خارج از شهر می روید تعداد زيادی باتری برای انواع چراغ های اضطراری با خود همراه داشته باشید. اگر این فانوس LED شرکت ژاپنی Green House را بخريد، باید به جای باتری با خود یک ظرف آب و یک نمکدان برداريد.

.

ادامه مطلب ...


سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 12:12 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

تبلت‌های اپل، آمازون و گوگل علاوه بر تفاوت‌های ظاهری و باطنی زیاد، یک تفاوت مهم دیگر هم دارند؛ «هزینه‌ای که هر کمپانی بابت مدل‌هایی با حافظه فلش بیشتر از جیب مشتری بر می‌دارد.» و لازم نیست حدس بزنید که در این بین کدام کاربران هزینه بالاتری را نسبت به دارندگان سایر تبلت‌ها می‌پردازند.

.

ادامه مطلب ...


یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, :: 1:50 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

براي بسياري از كاربران تبلت جايگزين بسيار مناسبي براي PC است، در حالي كه ديگر كاربران از اين گجت‌هاي خارق‌العاده به عنوان ابزاري براي اتصال به اينترنت، چك‌كردن ايميل، اخبار، آهنگ‌هاي جديد، فيلم‌ها و علاوه بر اينها وسيله‌اي براي انجام كارهاي معمول توسط برنامه آفيس يا برنامه‌هاي ديگر است. در اين مقاله بهترين تبلت‌ها براي انجام كارهاي روزانه و كمك به دانش‌آموزان انتخاب شده و مورد بررسي قرار گرفته‌اند.

.

ادامه مطلب ...


AC-130H.jpg

پایگاه‌های سِری بیشتر می‌شوند. ناوگان هواپیماهای بدون خلبان گسترش می‌یابد و بر تعداد حملات مرگبار روباتیک افزوده می‌شود. پنج سال پس از آنکه یک پهپاد (پرندهٔ هدایت‌ پذیر از دور) ایالات متحده اولین عملیات از این دست را در سومالیِ پر هرج و مرج انجام داد، پهپادهای امریکا همچنان حملاتی شدید را در شاخ افریقا بر علیه جنگجویان ترتیب می‌دهند.
 

.

ادامه مطلب ...


محققان دانشگاه هاروارد موفق به ساخت روباتي شده‌اند كه براي مخفي كردن خود در يك محيط يا بالعكس،‌ آشكارتر كردن خود قادر به تغيير رنگ است.

.

ادامه مطلب ...


محققان آزمايشگاه ملي سانديا در نيومكزيكو موفق به طراحي دست روباتيك جديدي شدند كه علاوه بر ظرافت در طراحي انگشتان، از قابليت خود ترميمي نيز برخوردار است.

322-6.jpg

 

.

ادامه مطلب ...


شنبه 4 شهريور 1391برچسب:, :: 1:44 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

هموراه شاید این سوال برای کاربران مختلف در اینترنت به وجود آمده باشد که ویروس چیست و آنتی ویروس چگونه به وجود آمده و چگونه با ویروس های مختلف مقابله می کنه ؟

.

ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ فناوری های پیشرفته برای بشریت خوش آمدید. متشکرم از شما دوستان و عزیزان بخاطر بازدید از این وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
  ابتدا ما را با عنوان فناوری پیشرفته و آدرس roboiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 2787
بازدید کل : 62693
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1