فناوری های پیشرفته
Advanced Technolog
 
 
جمعه 24 آذر 1391برچسب:, :: 15:30 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

فناوری دیجیتال

.

ادامه مطلب ...


جمعه 24 آذر 1391برچسب:, :: 15:43 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

   تلفن های هوشمند هر سال بزرگتر و بزرگتر می شوند. حالا نظرتان در مورد گلکسی نوت ۳ با نمایشگر 6.3 اینچی چیست؟ تا به حال به تلفن های ۵ اینچی فبلت می گفتم اما انگار باید برای تلفن های ۶ اینچی هم یک اسم جدید پیدا کنیم.

    نشریه تایمز کره گزارش کرده شرکت سامسونگ در حال کار روی مدل 6.3 اینچی گلکسی نوت سوم است. سامسونگ فروش بسیار موفقی برای تلفن های گلکسی نوت اول ۵.۳ و دوم ۵.۵ اینچی تجربه کرده و همین موضوع سبب شده تا سراغ مدل های بزرگ تر برود.

   فروش گلکسی نوت ۲ تنها طی دو ماه بیش از ۵ میلیون بوده که دو برابر مدل قبلی در مدت مشابه است. در کنار آن گفته می شود فاصله چندانی هم تا معرفی گلکسی اس چهارم نداریم و باید منتظر آن در نمایشگاه موبایل بارسلون در بهمن ماه باشیم.

   اگر این اطلاعات درست باشد و یک گلکسی نوت ۶.۳ اینچی به بازار بیاید شما حاضراید از آن به عنوان تلفن همراه تان استفاده کنید؟ منبع: نارنجی

.


جمعه 24 آذر 1391برچسب:, :: 15:38 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

        شرکت دل به ساخت لپ تاپ مشهور است. اما این شرکت طی سال های گذشته با چند محصول شانس خودش را در ورود به رقابت تلفن های هوشمند امتحان کرده بود. ولی بازار روی خوشی به آنها نشان نداد و این شرکت به این نتیجه رسیده که بهتر است وارد این رقابت نشود.
     از طرف دیگر بازار کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ ها روز به روز کوچک تر می شود. در واقع گردش مالی این بخش از بازار سالیانه ۱۱ درصد کاهش داشته و میزان فروش شرکت دل نیز با ۱۰ درصد کاهش مواجه بوده است.
    با این حال دل نسبت به آینده بازار کامیپوترهای شخصی خوشبین است و می گوید هنوز عمر زیادی از این بازار باقی مانده و به همین خاطر تصمیم گرفته تمرکز اش را روی همین بازار نگه دارد.
      دل معتقد است ویندوز 8 قابلیت های جدید زیادی به بازار کامپیوترهای شخصی و تبلت ها اضافه کرده و همین موضوع سبب می شود که مشتریان طی سال های آینده با علاقه زیادی از این بازار استقبال کنند. منبع: نارنجی

.


کاسیو به تازگی یکی دیگر از ساعت های جذاب و جالب توجه خود را رونمایی کرد. این محصول تازه که G-Shock نام دارد، یک ساعت هوشمند مجهز به بلوتوث 4.0 کم مصرف است. سال ها است که تلفن های همراه و به خصوص اسمارت فون ها روز به روز نیاز مردم به پوشیدن ساعت را کم کرده اند. لذا شرکت های ساعت ساز همیشه به دنبال راه های تازه ای برای اتصال ساعت ها به اسمارت فون ها و در نتیجه تهییج بازار برای خرید آنها بوده اند.

.

ادامه مطلب ...


فصل پاییز به پایان خود نزدیک می شود و سرمای زمستانی کم کم خود را در گوشه و کنار نمایان می سازد و حتی شاید در برخی نقاط کشور، برف زمستانی هم بر زمین نشسته باشد. اکنون یک فصل سرد برای ما و یک فصل گرم برای تولید کنندگان و فروشندگان بخاری آغاز شده. اما تکنولوژی و طراحی جذاب حتی به داستان بخاری ها هم راه یافته.
 

.

ادامه مطلب ...


شاید اینترنت را بتوان یکی از بی وزن ترین ایده ها در دنیای تکنولوژی دانست که ماهیتی ماورایی دارد: اینترنت به شکل همزمان همه جا هست و هیچ جا نیست. اما اگر شما قادر باشید آن را اندازه گیری کنید، فکر می کنید چه میزان فضای فیزیکی را اشغال خواهد کرد؟

.

ادامه مطلب ...


هم اکنون ۵۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان از سیستم عامل ویندوز ایکس پی استقاده می کنند. و از امروز ۵۰۰ روز تا پایان پشتیبانی رسمی اعلام شده برای این سیستم عامل باقی مانده است.

.

ادامه مطلب ...


یکی از خطرات آشپزخانه که اغلب اوقات کدبانوی خانه را تهدید می کند، بریدن انگشتان دست با کاردهای تیز آشپزخانه است. این خطر هنگام خرد کردن سبزیجات، پیاز و دیگر خوراکی ها بیشتر می شود. زیرا اغلب اوقات هر ۴ انگشت دست بدون هیچ محافظی باید در برابر تیغه تیز چاقو ایستادگی کنند. اما راه حل چیست؟

.

ادامه مطلب ...


چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, :: 1:9 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

پیغام منهدم شونده

اگر کارتون کارآگاه گجت را تماشا کرده باشید، حتما پیغام‌های منفجر شونده از رئیس به کارآگاه را به خاطر دارید. معمولا مأموریت‌های کارآگاه گجت روی کاغذی به وی ابلاغ می‌شد که پس از چند ثانیه منفجر می‌شد و دیگر اثری از آن باقی نمی‌ماند. شاید هنوز علم آنقدر پیشرفت نکرده باشد که چنین کاغذ‌هایی در دسترس عموم قرار گیرد، اما قطعا در فضای مجازی راه هایی برای ساخت این پیغام ها وجود دارد.

تا به حال برای تان پیش آمده که بخواهید پیغامی را به اطلاع دوست تان برسانید، اما نخواهید اثری از آثار آن باقی بماند؟ تا به حال آرزو کرده اید که می‌توانستید مطلبی را عنوان کنید و بعدا بدون هیچ دردسری آن را تکذیب نمایید؟ دوست دارید که برای شوخی با همکاران یا رفقای تان پیام های مهمی برای آنها ارسال کنید که بعدا نابود شوند و دست شان در پوست گردو بماند؟

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با ابزارهایی جهت ساختن پیغام های منهدم شونده، آشنا شوید.

.

ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ فناوری های پیشرفته برای بشریت خوش آمدید. متشکرم از شما دوستان و عزیزان بخاطر بازدید از این وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
  ابتدا ما را با عنوان فناوری پیشرفته و آدرس roboiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 2787
بازدید کل : 62693
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1