فناوری های پیشرفته
Advanced Technolog
 
 

سایت گیزمودو در یک پست جالب، عکسی از محتویات همیشگی کوله پشتی استیو وزنیاک(یکی از موسسان اپل) منتشر کرده که دیدن آن برای هر فرد علاقه مند به تکنولوژی خالی از لطف نخواهد بود. Woz در خصوص این عکس می گوید: «شاید فکر کنید که حضور این همه ابزار در یک کیف غیر عادی باشد، اما برعکس، برای من کاملا عادی است. همه این کابل های اضافی و آداپتورهای USB که در تصویر می بینید، همیشه و همه جا در کوله پشتی ام، همراه من هستند.»

.

ادامه مطلب ...


Sony F800 Walkman

سونی سری جدیدی از واکمن هایش را معرفی کرده که با نام سری F وارد بازار می شوند و جایگزین سری Z خواهند شد. نکته جالب در سری جدید این است که سونی آنها را با سیستم عامل اندروید ۴ وارد بازار می کند و بنابراین می توانید آنها را تلفن های هوشمندی بدانید که سیم کارت نمی خورند.

.

ادامه مطلب ...


سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, :: 18:36 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

پیش از این ربات های شبه حیوان زیادی از جمله ربات-ماهی،اختاپوس ایتالیایی ۱۳ میلیون دلاری،سگ-ربات سونیو چیتای آهنین آشنا شده اید. اما ربات جدیدی که به تازگی توسط تیم تحقیقاتی گروه بیو-روبوتیک دانشکده علوم کامپیوتر دانشگاه کارنگی ملون ساخته شده، از همه آنها ترسناک تر به نظر می رسد و وحشت وقوع قیام ماشین ها و ترمیناتور را بیشتر می کند.
ادامه مطلب را کلیک بفرمائید:: : : :>>>>

.

ادامه مطلب ...


حتما تا به حال مقالات زیادی در مورد نشستن طولانی مدت بر روی صندلی و مضرات آن خوانده اید، اما آیا واقعا میدانید که دقیقا چند ساعت نشستن در طول روز می تواند آسیب پذیر باشد؟ آیا میدانید با کم کردن ساعات نشستن خود در طول روز میتوانید طول عمر خود را افزایش دهید؟ یک تحقیق جدید در این باره میگوید کاهش میزان زمان نشستن در طول روز به کمتر از سه ساعت میتواند طول عمر انسان را تا 2 سال افزایش دهد.

.

ادامه مطلب ...


سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, :: 18:17 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

خرید کامپیوتر، از آن خریدهایی است که معمولاً هر هفته انجامش نمی‌دهیم و هر چیزی که بخریم، تا مدت‌ها در كنار ما باقی می‌ماند. پس در هنگام خرید باید دقت كنیم.

جهت مشاهده ادامه مطلب را کلیک بفرمائید::::::

.

ادامه مطلب ...


هرچند خبر کمی عجیب است ولی واقعیت دارد. نوعی از مگس های میوه به لطف تلاش های شبانه روزی پژوهشگران ژنتیک دانشگاه ویلفرد لوریه کانادا و دانشگاه کالیفرنیا توانستند بالاخره بعد از 40 نسل، شمارش را یاد بگیرند.

روش کار هم بسیار جالب بوده: در آغاز برای مگس های مورد آزمایش جلسات توجیهی شمارش برگزار می شد! این جلسات 20 دقیقه بودند و در آنها ابتدا مگس ها در معرض نورهای قوی به صورت فلش های 2، 3 و 4 تایی قرار می گرفتند. فلش های 2 و 4 تایی همراه با تکان دادن قوطی حاوی مگس های بینوا بودند. بعد از یک وقفه، دوباره نوبت فلش ها بود و مگس هایی که بلد نبودند بشمارند، خود را برای تکان های قوطی آماده نکرده بودند. این قضیه تا نسل 40 ادامه داشت و با این وجودی که مگس ها هنوز از حساب چیزی نمی فهمیدند؛ محققین از ایجاد تغییر ژنتیکی در آنها نا امید نشده بودند.

در نهایت مگس های نسل 40 توانستند بشمارند و بعد از فلش های دو یا چهارتایی، خود را برای تکان های محفظه جمع و جور کنند.

مگس های میوه عمر کوتاهی دارند و به سرعت زاد و ولد می کنند و همین امر این حشرات را به مثال هایی عالی برای آزمایش های مهندسان ژنتیک تبدیل کرده است.

حالا که محققین تکامل، مطمئن شده اند که می توان چنین تغییری را پس از نسل های متمادی در این حشره ایجاد کرد و باعث فرگشت آن شد، قدم بعدی این است که بفهمند چطور این تغییر اتفاق می افتد. چه تغییراتی در ساختار مهندسی مغز این موجودات رخ می دهد که باعث پیدایش این قابلیت می شود و بعد به صورت دقیق محل تغییر ژنها مشخص می شود.

این مطالعه همچنین نشان داد که قابلیت های اساسی ریاضی مانند شمارش، ساختارهایی باستانی در موجودات هستند. پیش از این هم مشخص شده بود که حتی موجوداتی نظیر سمندرها، لمورها و جوجه های چند روزه هم بعضی قابلیت های مقدماتی ریاضی را دارند.

با این حساب باید گفت حالا دیگر حیوانات هم سرشان توی حساب و کتاب است.

.


دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, :: 1:54 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

 

پرسش و پاسخ 

ادامه مطلب را کلیک بفرمائید: : . .

.

ادامه مطلب ...


اگر شما هم منتظر نمایشگرهای قابل انعطاف هستید، شرکت ال جی با یک وعده از راه رسیده است. این شرکت می گوید که مشغول ساخت نمایشگر ۶۰ اینچی انعطاف پذیر از نوع OLED است.

البته برای داشتن این نمایشگر نباید زیاد عجله کنید چرا که زمان ارایه آن به بازار سال ۲۰۱۷ خواهد بود. این شرکت می گوید نمایشگرهای انعطاف پذیرش بخشی از برنامه آینده بزرگ این شرکت است که از آنها در مکان های مختلف مانند پنجره های ساختمان و ایستگاه های تلویزیون استفاده خواهد شد.

نمایشگرهای OLED این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده اند و تلویزیون های دارای این فناوری فعلا بسیار گران قیمت اند. اما پیش بینی می شود تا چند سال آینده با تولید بیشتر، شاهد کاهش قیمت آنها باشیم و احتمالا تا آن موقع نسل انعطاف پذیر هم شروع به تکامل و گسترش خواهد کرد. منبع: نارنجی

 

.


دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, :: 1:36 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته
فناوري ديجيتال

اويا، كنسولي اندرويدي و ارزان

كنسول بازي جديدي در دست توليد است كه محصول هيچ يك از شركت‌هاي سوني،‌ نينتندو يا مايكروسافت نيست. اين كنسول بازي كه Ouya نام دارد به تلويزيون وصل مي‌شود. اين كنسول بازي قصد دارد با باز گذاشتن دست توسعه‌دهندگان بازي‌ها، خود را به‌عنوان يك مهره جديد و محبوب جا بزند.

 

 

 

 

 

 

 

 

آمازون به‌دنبال توليد گوشي موبايل

آمازون فروشگاه محبوب بيشتر افراد در حال خريد يا به‌ثبت رساندن حق اختراع‌هايي است كه بتواند روي پروژه آينده خود،‌يعني تلفن‌هاي همراه آمازون كار كند. اين شركت كه پيش از اين، كتابخوان‌هاي كيندل و تبلت‌هاي كيندل فاير را توليد كرده، به ‌موفقيت خوبي دست يافته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

حلقه‌ به‌جاي بليت

فناوري RFID آنقدر همه‌گير شده است كه امروزه در بيشتر فروشگاه‌هاي بزرگ‌ براي كنترل اجناس ورودي و خروجي از اين فناوري استفاده مي‌كنند. اين انگشتر كه ابتكار عده‌اي هكر انگليسي بوده، از چيپ RFID كارت‌هاي متروي لندن استفاده كرده است و ديگر نيازي به حمل يك كارت ديگر در كيف پول نيست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اندرويد4 ارزان شد

در جنگ تبلت‌ها و نبرد ميان آيپد جديد 500 دلاري و گوگل نكسوس7 200دلاري، آركوس با ارائه تبلتي ده اينچي و به‌قيمت ارزان 250 دلار حسابي موازنه را به هم ريخته است. اين تبلت‌ها، پردازنده يك گيگاهرتزي دارد و يك گيگابايت حافظه RAM و 16 گيگابايت حافظه جانبي.

 

 

 

 

 

 

 

 

كنترل دوربين با چشم

دوربين‌هاي ديجيتال جديد قابليت‌هاي عجيب و غريبي دارد،‌ اما اين دوربين كه Iris نام گرفته، يك سر و گردن بالاتر از ديگران بوده و فناوري بهتري ارائه مي‌كند. Iris برخلاف دوربين‌هاي معمولي، از فناوري تشخيص حركت چشم استفاده مي‌كند و براي گرفتن عكس، كافي است به محل مورد نظر نگاه كنيد.

 

 

 

 

 

 

 

 

مبدل تلويزيون‌هاي هوشمند

امروزه تب تلويزيون‌هاي هوشمند همه جا را گرفته است. اما براي كساني كه تلويزيونشان يك قدم‌ عقب‌تر از اين نوع تلويزيون‌هاست و هزينه ارتقا به تلويزيون هوشمند هم برايشان به‌صرفه نيست، Pocket TV بهترين وسيله است. اين دانگل USB به تلويزيون وصل مي‌شود و قابليت‌هاي تلويزيون‌هاي هوشمند را به آن اضافه مي‌كند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هدفون‌هاي مجهز به NFC

هدفون‌هاي Zik كه از

CES2012 به اين طرف خبري ازشان نبود، بالاخره قيمت و زمان عرضه‌شان مشخص شد. اين هدفون‌ها كه از طريق NFC به رايانه وصل مي‌شوند، يك تاچ‌پد در گوش راست دارند و همچنين 400 دلار قيمت‌گذاري شده‌اند. انتقال موسيقي از طريق بلوتوث نيز يكي ديگر از قابليت‌هاي اين گوشي‌هاي مجهز به نويز كنسل‌كننده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

كيبورد مخصوص استاركرفت

استاركرفت2 را مي‌توان پرهيجان‌ترين بازي استراتژي تاريخ ناميد. اگر قبول نداريد، به بازي‌هاي ليگ جهاني اين ورزش الكترونيك (GSL) نگاهي بيندازيد. كيبورد بازيكن‌هاي استاركرفتي در نوع خود جالب است؛ زيرا معمولا كليد‌هاي بي‌ارزش را در مي‌آورند تا دكمه‌اي را اشتباهي نزنند!‌ اين كيبورد 29 كليدي، مخصوص اين بازي توليد شده است و ترك پد بسيار دقيقي دارد كه مي‌تواند جايگزين ماوس و كيبورد شود.

.


آگاهانه انتخاب كنيد
با يك تلفن‌هوشمند مناسب مي‌توانيد نامه‌هاي الكترونيك و قرار ملاقات‌هايتان را مديريت كنيد. مسيريابي، پيگيري كارها، انجام خريدها، به اشتراك‌گذاري اطلاعات‌تان با دوستان، گوش دادن به موسيقي و ديدن فيلم، برخي از قابليت‌هاي يك تلفن هوشمند به شمار مي‌رود.

بسياري از افراد هنگام انتخاب يك تلفن هوشمند دچار سردرگمي مي‌شوند. كدام يك بهتر است، آندرويد يا آيفون؟ چگونه مي‌توان كمترين هزينه را براي بهترين امكانات داد؟ چگونه مي‌توان براي جزئيات و امكاناتي كه هرگز از آن استفاده نمي‌كنيد، پولي خرج نكنيد؟ آيا اصلا شما به يك تلفن هوشمند نياز داريد يا يك تلفن همراه نيز مي‌تواند پاسخگوي نيازهاي شما باشد؟

تلفن‌هاي هوشمند گرچه ارزان نيست، ولي صرف زمان براي انجام يك جستجوي مختصر و انجام آنچه شما واقعا به آن نياز داريد، انتخاب بيهوده و اشتباهي نخواهد بود.

برای مشاهده ادامه مطلب را کلیک بفرمایید: : : : 

.

ادامه مطلب ...


جمعه 16 تير 1391برچسب:, :: 10:39 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته
اخيرا هرچند اوضاع براي خيلي از بازي‌كننده‌ها مناسب نيست و مرتب هم بدتر مي‌‌شود، اما دوستداران سبك رانندگي چندان ناراحت نيستند. چند وقت پيش كه نسخه جديد «دِرت» آمد و حالا هم مي‌توانند منتظر "سنجش رانندگي: اسطوره‌هاي مسابقه‌اي فراري" باشند. اين نسخه از لحاظ گرافيك پيشرفت بسيار زيادي كرده و مطمئنا علاوه بر طرفداران قديمي، مخاطبان جديدي را نيز به سمت خود جذب خواهد كرد. اين بازي براي X360 و PS3 عرضه خواهد شد و فعلا خبري از نسخه PC نيست.

اما براي PCبازها نيز اين هفته بي بازي نخواهد گذشت و عنوان «جهان مرموز» كه يك بازي جديد محسوب مي‌شود عرضه خواهد شد. سبك بازي نقش‌آفريني بوده و گويا تمركز ويژه‌اي هم روي ويژگي آنلاين دارد. در جهان مرموز شما مي‌توانيد به عضويت يكي از سه سازمان مخفي و قدرتمند جهان واقعي يعني تمپلارها يا فراماسونرهاي كنوني، ايلومناتي‌ و يك سازمان ديگر كه كمتر در موردش شنيده‌ايم درآييد و براي اهداف آنها تلاش كنيد. هريك از اين سازمان‌ها توانايي و ويژگي‌هايي دارند كه اگر درست استفاده شود از وجوه برتري خواهد بود. از آنجا كه فضاي بازي رئال بوده و اين فضا با سبك نقش‌آفريني تا به حال چندان خوب درنيامده، فقط مي‌توانيم اميدوار باشيم جهان مرموز ساختار شكني كند.

شايد كساني كه بنا به هر دليلي كنسول‌هاي دستي را برگزيده‌اند و از ما گله‌مندند كه چرا چندان به فكر اين كنسول‌ها نيستيم، اين هفته با آمدن يك نسخه انحصاري از فاينال فانتزي براي

3DS آنقدر سرشان شلوغ شود كه فرصت انتقاد را از دست بدهند! بر خلاف ساير نسخه‌ها كه نقش‌آفريني ژاپني هستند، اين‌بار با سبك ريتميك مواجه خواهيد شد كه با توجه به پيش‌زمينه فاينال فانتزي و طرفداران بي‌شماري كه دارد، بعيد است بازي شكست‌خورده‌اي شود.منبع: کلیک جام جم
.


چند روزی است که شایعات جدیدی می گوید اپل مشغول ساخت یک تبلت ۷ اینچی است. و حالا این شایعات پر رنگ تر هم شده اند. به نظر می رسد که بعد از تبلت کیندل فایر آمازون و سپس نکسوس 7 گوگل دیگر این شرکت نمی تواند صبر کند تا بازار تبلت های ۷ اینچی را از دست بدهد.

گفته می شود که آی پد مینی اپل بین ۷ تا ۸ اینچی است و احتمالا در مهرماه معرفی خواهد شد. این تبلت از نظر مشخصات فنی مدل پیشرفته ای نخواهد بود و پیش بینی می شود که نمایشگر آن نیز مانند آی پد دوم باشد و نباید انتظار کیفیت رتینا را روی آن داشته باشید اما هدف آن مانند تبلت گوگل، قیمت کم برای مصرف کننده خواهد بود.

تبلت های ۷ اینچی این روزها با استقبال زیاد کاربران مواجه شده اند و به نظر می رسد با وجود اینکه ارایه یک آی پد ۷ اینچی به فروش مدل اصلی ضربه می زند، اما اپل تصمیم گرفته در رقابت با گوگل و آمازون مدل کوچک آی پد اش را وارد بازار کند.

فراموش نکنید که فعلا همه چیز در حد شایعه است و اصلا وجود چنین تبلتی تایید نشده و طبق روال معمول این شرکت تا لحظه آخر نیز تایید نخواهد شد. اما منابع مختلف از وجود این تبلت صحبت می کنند. شما فکر می کنید باید منتظر یک آی پد مینی باشیم؟ (منبع: نارنجی)

.


 

با معرفی محصولاتی چون اچ تی سی سری وان، سومین گلکسی سامسونگ، گل سرسبد اکسپریا سونی و در راه بودن آیفون ۵ می توان گفت که ۲۰۱۲ یکی از سال های به یادماندنی و مهم دنیای اسمارت فون ها خواهد بود. پس بگذارید با این بهانه که چند روز دیگر شش ماه اول این سال به پایان می رسد، به بررسی بهترین تلفن های همراه هوشمندی که تا به حال در سال جاری میلادی معرفی شده اند، بپردازیم و ۹ اسمارت فون اول از دیدگاه businessinsier را با یکدیگر مقایسه کنیم.

 

پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید. . . . .

.

ادامه مطلب ...


سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, :: 2:12 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته
ورود از درِ پشتي
روش‌های مختلفی برای دور زدن رمزعبور ورود به نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز وجود دارد. این روش‌ها در ویندوز اكس‌پی بسیار ساده بود و در نسخه‌های بعدی سیستم‌عامل ویندوز از جمله ویندوز 7 رفته‌رفته پیچیده‌تر شد. به جرات می‌توان گفت رمز ویندوز 7 را هر كاربری نمی‌تواند بسادگی دور بزند.

در هر حال این نسخه از ویندوز نیز روش‌های مخصوص به خودش را دارد كه در بسیاری از موارد با بوت‌كردن رایانه از روی یك سی‌دی راه‌انداز براحتی می‌توانید رمز عبور ویندوز را دور بزنید یا یك كاربری جدید با رمز دلخواهتان در آن ایجاد كرده و با آن نام كاربری وارد ویندوز شوید. این هفته نیز قصد داریم روش جدیدی را برای عبور از رمز عبور ویندوز 7 به شما آموزش دهیم كه نه تنها نیاز به سی‌دی راه‌انداز برای بوت‌كردن رایانه از داس ندارد، بلكه در همان صفحه ورود به سیستم‌عامل و با وجود یك حفره امنیتی كه در این نسخه از ویندوز وجود دارد، می‌توانید عملیات ورود و حتی ایجاد كاربر جدید در ویندوز را انجام دهید. در این روش شما می‌توانید بدون ورود به سیستم‌عامل با اجرای نرم‌افزار Command Prompt رمزعبور كاربر فعلی ویندوز را تغییر دهید یا یك كاربر جدید در آن بسازید و عملیات ورود را به كمك آن انجام دهید. همچنین امكان مشاهده فایل‌های ذخیره شده در رایانه و كپی‌برداری از روی آنها روی حافظه‌های جانبی فلش نیز در این روش امكان‌پذیر است.

ادامه مطلب را کلیک بفرمایید: : : : 

.

ادامه مطلب ...


فناوري ديجيتال
 
 
 

 

 

 

 

 

 

روترهاي با استعداد

 

وسترن‌ديجيتال را با ديسك‌هاي سختش مي‌شناسيم؛ اما اين‌بار وسترن‌ديجيتال سراغ توليد روترهايي رفته است و مي‌تواند خودش را در محيط شبكه همخوان كند. اين يعني نصب آن، ساده است، گزينه‌هاي پيچيده‌اي ندارد و اگر هم تنظيماتي دارد، براي كاربران معمولي قابل فهم است و براي انجام كارهاي حرفه‌اي با اين روتر نيازي به تخصص شبكه نيست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حسگر بويايي در گوشي‌هاي همراه

 

تلفن‌هاي همراه امروزه كارهاي زيادي مي‌كنند، اما هيچ‌كدام از آنها حسگري براي اندازه‌گيري ندارند. اين حسگر كه نامش Sensordrone است، اين كمبود را رفع و تلفن‌ همراه را قادر مي‌سازد از دما تا ميزان بنزين خودرو را اندازه بگيرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تشخيص احساس در كينكت مايكروسافت

 

مايكروسافت در تلاش است حسگرهاي كينكت خود را ارتقا بدهد تا بتواند زبان بدن و حالات چهره آنها را درك كند. از اين تشخيص براي ارائه تبليغات مناسب حالت فرد استفاده خواهد شد. حالا پس از گوگل كه اين تبليغات را با بررسي محتواي ايميل نشان ‌داده است، مايكروسافت مي‌خواهد به احساسات افراد پي ببرد.

 

 

 

 

 

 

 

نبود چندلمسي در Wii U

 

نينتندو خبر عجيب و جديدي منتشر و اعلام كرده كه نمايشگر 6.2 اينچي اين دستگاه از چندلمسي پشتيباني نخواهد؛ زيرا تبلت‌ها و تلفن‌هاي همراه (حتي ارزان‌هاي) امروزي هم به فناوري چندلمسي مجهزند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شارژ بي‌سيم از 50 قدمي

 

شارژ بي‌سيم شايد با اين اقدام بتواند جاني بگيرد. با كمك فناوري ليزرهاي مادون قرمز، ارتش در نظر دارد دستگاه‌هاي GPS و بي‌سيم را از 50 قدمي شارژ كند و سربازان نيازي به اتصال برق نداشته باشند. اين فناوري مي‌تواند بزودي وارد بازار شده و وضعيت شارژهاي بي‌سيم فعلي را كه هنوز به بلوغ نرسيده‌اند، متحول كند.

 

 

 

 

 

 

 

 

هدفون‌هاي مجهز به نمايشگر

 

نمايشگر تعبيه شده روي اين هدفون‌ها براي خود فرد نيست و به انواع و اقسام Equalizerها مجهز است تا ديگران از روي شكل امواج صوتي تشخيص بدهند شما چه گوش مي‌دهيد، يا دست كم از روي ولوم متوجه شوند كه صدايشان را نمي‌شنويد و بي‌خود تلاش نكنند با شما ارتباط گفتاري برقرار كنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

لمس اشياي مجازي

 

سيستم جديدي با عنوان (T(ether توسط دانشجويان MIT ايجاد شده است كه مي‌تواند اشياي سه‌بعدي را روي هوا و به‌صورت لحظه‌اي ويرايش كند. اين سيستم با يك آيپد و يك دستكش تشخيص حركت تشكيل شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

تايچي اولترابوكي فوق‌العاده

 

تايچي نام اولترابوك توليدي اسوس است كه با رزولوشن 1920 در 1080، دو دوربين پشت و جلو، دو پورت يو‌اس‌بي 3، پورت‌هاي VGA، HDMI و DisplayPort و NFC عرضه مي‌شود. هسته پردازشي آن اينتل i7 است و در دو اندازه 11.6 و 13.3 اينچ توليد مي‌شود. از همه مهم‌تر اين است كه تايچي نمايشگر اضافه‌اي روي درش دارد كه چند لمسي است و مي‌تواند به عنوان يك تبلت هم عمل كند.

 

.


سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, :: 1:52 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته
پرسش و پاسخ
مهدی ـ كامیاران: با سلام. از وقتی كه اینترنت اكسپلورر را آپدیت كردم، هر وقت كه می‌خواهم یك صفحه از اینترنت اكسپلورر را چاپ كنم با خطای زیر مواجه می‌شوم:

An erroe has ocurred in the script on this page

لطفا علت این مسأله را بگویید.

یكی از بخش‌های مهم یك صفحه كدهای Script است كه درون آن قرار دارد. گاهی این كد‌ها باگ دارند و یك خطای در حال اجرا در آنها رخ می‌دهد و مرورگر شما این امكان را می‌دهد كه كد‌های اسكریپتی را خطایابی یا اصطلاحا Debug كند. ‌با غیرفعال كردن این ویژگی، شما براحتی می‌توانید صفحه مورد نظر را ببینید. برای غیرفعال‌كردن آن به Internet Option بروید، سپس به بخش Advanced و در بخش Settings تیك عبارت Disable script debugging را برای Internet Explorer و هم بقیه مرورگرها كه با عبارت Other مشخص شده‌ است، بردارید.

 

سینا: چگونه می‌توانم سیستم‌عامل اندروید را ارتقا دهم. گوشی من

 

sony ericsson x8 است.

ادامه پرسش و پاسخ کلیک بفرمائید: : : 

.

ادامه مطلب ...


سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, :: 1:43 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته
سيستم ‌عامل iOS 6 معرفي شد
سیستم‌عامل موبایل اپل بالاخره روی پای خودش ایستاد و پاشنه آشیل گوگل یعنی گوگل Maps را با ارائه نرم‌افزار نقشه سه‌بعدی‌اش هدف گرفت.

سیری هوشمندتر!

طبق ادعای اپل، سیری بعد از هشت ماه حضور میان مردم، دانش زیادی كسب كرده است. سیری اطلاعات ورزشی دارد، نتیجه بازی‌ها را می‌گوید، متوسط تعداد گل‌ها در یك بازی را می‌داند، حتی می‌توان از او پرسید میان بازیكنان یك تیم كدام یك از دیگران قد بلندتر است و... .

شراكت اپل با OpenTable باعث شده است سیری بتواند خودش رستوران رزرو كند! از طریق وب‌سایت Rotten Tomatoes اطلاعات فیلم‌های روز را می‌دهد و تریلرشان را پخش می‌كند و اطلاعاتی از قبیل بازیگران، كارگردان و... ارائه می‌كند. برای اجرای یك نرم‌افزار نیز كافی است بگوییم، Play نام فلان نرم‌افزاراست. سیری همچنین می‌تواند در توییتر نیز پست بگذارد.

گفته می‌شد كه استیو جابز پیش از مرگش به‌دنبال تولید خودرویی به‌اصطلاح «iCar» بود. متاسفانه او قبل از آن كه بتواند نمونه‌های اولیه این خودرو را ببیند، فوت كرد. اپل از Eyes Free رونمایی كرد. این شركت كه در همكاری با شركت‌های بزرگ خودروسازی از جمله BMW، GM، Mercedes، آئودی، جگوار، لندرور و هوندا است، می‌خواهد دكمه خاصی روی فرمان تعبیه كند كه بتواند سیری را هنگام رانندگی نیز فعال كرده و دست‌ها هیچ‌وقت از روی فرمان برداشته نشود.

ادامه مطلب  را مشاهده بفرمایید: : : :

 

.

ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ فناوری های پیشرفته برای بشریت خوش آمدید. متشکرم از شما دوستان و عزیزان بخاطر بازدید از این وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
  ابتدا ما را با عنوان فناوری پیشرفته و آدرس roboiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2735
بازدید ماه : 2765
بازدید کل : 62671
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1