فناوری های پیشرفته
Advanced Technolog
 
 

داشتن یک زیر دریایی شخصی یک چیز است و داشتن یک زیر دریایی شخصی که شبیه هواپیماهای جنگنده قدیمی است، چیز دیگر. با 6.7 متر طول و 4 تن وزن، این غول دریایی طوری ساخته شده که بتواند تا عمق 305 متری دریا شیرجه برود.

هدایت آن به وسیله پدال ها و یک جوی استیک صورت می گیرد که نیروی موتور و حرکت به بالا، پایین و طرفین را کنترل می کنند. Orcasub می تواند شیرجه عمیق بزند، دور خودش بچرخد و به پهلو کج شود؛ درست مثل یک جت جنگنده، منتهی در قعر دریا.

.

ادامه مطلب ...


آنچه که از غرفه فوجیتسو بر می آید، حضور این شرکت ژاپنی با دستی پر در MWC امسال است. یکی دیگر از اسمارت فون های قدرتمند و سوگلی این شرکت که احتمالا آن را تنها در دست مشتریان اپراتور NTT DoCoMo ژاپن خواهیم دید، Arrows X F-02E است.

این پرچمدار فوجیتسو به پردازنده چهار هسته ای 1.7 گیگاهرتزی تگرا 3 و ۲ گیگابایت رم مجهز است. و از این قدرت فراوان برای به جلو راندن پیکسل ها بر روی یک نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت 1080p بهره می برد. خبرنگار انگجت معتقد است که نمایشگر این اسمارت فون یکی از بهترین نمونه هایی است که تا کنون ساخته شده و رنگ ها در آن کاملا درخشان هستند. متون شفاف و واضح دیده می شوند و زاویه دید به شکل غیر قابل باوری باز است.

.

ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ فناوری های پیشرفته برای بشریت خوش آمدید. متشکرم از شما دوستان و عزیزان بخاطر بازدید از این وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
  ابتدا ما را با عنوان فناوری پیشرفته و آدرس roboiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 2787
بازدید کل : 62693
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1