فناوری های پیشرفته
Advanced Technolog
 
 
دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, :: 1:9 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

همان‌طور كه مي‌دانيد نرم‌افزارها و ابزارهاي مختلف ويندوز در صفحه شروع ويندوز 8 به‌صورت كاشي‌هايي به‌نمايش در مي‌آيد كه تعداد رديف‌هاي نمايش اين كاشي‌ها نيز به‌صورت خودكار با توجه به رزولوشن صفحه‌نمايش شما تعيين مي‌شود. دوست داريد اين رديف‌ها را به يك مقدار ثابت تغيير دهيد و هميشه صفحه شروع را مجبور كنيد به همان تعداد رديف مشخص شده از سوي شما، كاشي‌ها را به‌نمايش درآورد؟ با استفاده از روش زير كه يك هك در رجيستري ويندوز است، مي‌توانيد تعداد اين رديف‌ها را بين 2 تا 5 به‌دلخواه خود تغيير دهيد:

.

ادامه مطلب ...


دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, :: 1:29 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

در چند روز گذشته خبرهای داغ نمایشگاه CES 2013 را در نارنجی دنبال کردید و با بسیاری از نوآوری ها و گجت های جذابی که قرار است امسال وارد بازار شوند آشنا شدید. نمایشگاه ۲۰۱۳ هم به پایان رسید و شاید بد نباشد گردشی تصویری در آخرین روز نمایشگاه داشته باشیم و چرخی در میان غرفه ها بزنیم.

امسال بزرگترین رویداد نوآوری جهان در شهر پر زرق و برق لاس وگاس میزبان بیش از ۱۵۰ هزار بازدید کننده بود. در روز آخر، شور شوق بازدید کننده ها در سرمای شهر نمایشگاه همچنان دیده می شد. دیدن جمعیت زیادی از انسانها که عاشق تکنولوژی هستند واقعا حس جالبی دارد.برای مشاهده گزارش تصویری اختصاصی نارنجی از CES 2013 ادامه مطلب را از دست ندهید.

.

ادامه مطلب ...


Unwired Planet از شرکت های شناخته شدهپتنت ترول است که سال گذشته شکایت تخطی از پتنت های خود را بر علیه اپل، گوگل و ریم به دادگاه برده بود. اکنون این شرکت برای تقویت صندوقچه پتنتی خود، بیش از ۲۰۰۰ پتنت اریکسون را تصاحب نموده است. این پتنت ها به وی اجازه می دهند تا شکایات جدیدی را علیه تعداد بیشتری از کارخانه های سازنده تبلت و اسمارت فون به دادگاه بیاورد.

.

ادامه مطلب ...


مدت زمان زیادی است که شایعاتی از عرضه یک اسمارت فون اندرویدی قدرتمند با نمایشگر ۵ اینچی توسط سونی شنیده می شود. اکنون می دانیم که این محصول Xperia Z است که پیش از این با نام یوگا شناخته می شدو چندی قبل همعکس های جالبی از آن به بیرون درز کرده بود.

به گفته سایت چینی ePrice، انتظار می رود سونی تلفن هوشمند جدید خود را در نمایشگاه CES 2013 طی ماه آینده میلادی رونمایی کند. طبق شایعات، می دانیم که اکسپریا زد از یک پردازنده چهار هسته ای، ۲ گیگابایت رم، اسلات کارت حافظه microSD و دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی بهره می برد. همچنین گفته می شود سونی از یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی بر روی این همراه قدرتمند بهره برده است.

و نکته جالب اینکه سایت ePrice ادعا می کند سونی اکنون این محصول را آماده ورود به بازار کرده و قرار است از ۱۵ ژانویه (۲۶ دی ماه)، تنها چند روز پس از رونمایی، آن را برای فروش عرضه کند.

.


حدود ۳ ماه پیش بود که سونی که در نمایشگاه IFA گوشی های جدید خانواده Xperia را معرفی کرد. اکنون این محصولات جدید به بازار عرضه شده اند و قرار است تا پرچمدارن جدید این کمپانی ژاپنی لقب بگیرند.
 

.

ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ فناوری های پیشرفته برای بشریت خوش آمدید. متشکرم از شما دوستان و عزیزان بخاطر بازدید از این وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
  ابتدا ما را با عنوان فناوری پیشرفته و آدرس roboiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1