فناوری های پیشرفته
Advanced Technolog
 
 
جمعه 16 فروردين 1392برچسب:, :: 17:44 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

ممکن است شما از گوگل مپز برای پیدا کردن آدرس استفاده کنید، اما برخی افراد هم پیدا می شوند که دوست دارند هنر را با تصاویر ماهواره ای ترکیب کنند.

این کاری است دیوید توماس انجام داده است. او صدها تصویر ماهواره ای را به قطعات مجزا تقسیم نموده و در فتوشاپ آنها را کنار هم گذاشته تا تصاویری شبیه به طرح فرش های ایرانی به وجود بیاورد.

فرش های ایرانی به طرح های پیچیده و زیبا مشهور هستند و این هنرمند تلاش کرده تا کلمه نوظهور Anthropoceneرا با آن ترکیب کرده و یک هنر جدید به وجود بیاورد. کلمه ای که برای بررسی تاثیر فعالیت های انسان روی زمین به کار می رود.
حالا نتیجه کارهای او در نمایشگاهی در دوبلیندر قالب ۸ اثر به نمایش گذاشته شده است. می توانید چند طرح دیگر را در ادامه مطلب ببینید.

.


به نظر می رسد ماجرای خصوصی سازی شرکت دل وارد مرحله جدیدی شده باشد. به دنبال توافق 24.4 میلیارد دلاری ماه گذشته که امکان خصوصی سازی شرکت دل توسط موسس آن مایکل دل و گروه سرمایه گذاری Silver Lake را فراهم می کرد، حالا دو کوشش جدید برای تملک شرکت شماره 3 دنیای کامپیوتر به راه افتاده.

.

ادامه مطلب ...


انتظار می رود نسل بعدی تلفن های سری نکسوس را با نام نکسوس 5 و در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل که در کمتر از دو ماه دیگر برگزار می شود ببینیم. اما جدیدترین شنیده ها حکایت از آن دارند که شاید این محصول، با تمام تلفن های رده بالایی که اخیراً معرفی شده اند فرق داشته باشد.

.

ادامه مطلب ...


سه شنبه 5 فروردين 1392برچسب:, :: 23:55 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

ویندوز 7 برای نگهداری و مصرف بهینه انرژی گزینه های فراوانی را در اختیار شما می گذارد که هنگام عدم استفاده از کامپیوتر به یاری تان می آیند. این گزینه ها شامل Sleep ، Hibernate و Hybrid Sleep هستند. این گزینه ها در صورت استفاده از لپ تاپ هم بسیار کاربردی تر خواهند بود.

اگر شما هم به این موضوع علاقه مند شده و می خواهید با آنها آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

نکته:این مقاله برای تازه کارها است. اگر شما یک کاربر حرفه ای ویندوز باشید، احتمالا تفاوت میان حالت های انرژی (Power) را می دانید. اما شاید نکات تازه ای را در این مقاله بیابید.

.

ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ فناوری های پیشرفته برای بشریت خوش آمدید. متشکرم از شما دوستان و عزیزان بخاطر بازدید از این وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
  ابتدا ما را با عنوان فناوری پیشرفته و آدرس roboiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1